wtorek, 22 stycznia 2013

chciałbym prasować Ci koszule i lać Cię po dupsku


kurde...

wiecie co... przyszło mi dziś do głowy, że bez sensu był mój super anons... bo przecież wiecie tylko jaki jestem pokurwiony emocjonalnie, ale nie macie pojęcia jak wyglądam ...

a może okażę się małym grubym typkiem, który korzysta z komputera mamy? ... damn...



zastanawiałem się czy może to nie pora na coming out..., ale nie chyba co? Z resztą same powiedzcie - powinienem?

Teraz cieszę się że jesteście ...

Jutro wpada do mnie grupa znajomych... trochę wolnych dziewczyn, dużo alkoholu ...,  sam nie wiem co będzie...

dziś obudziłem się z taką myślą, że mimo że nienawidzę to chciałbym wstawać rano i prasować Ci koszule byś mogła w nich chodzić po mieszkaniu... kobieta w męskiej koszuli jest mega sexy.

Pic na wodę - koszule oddaje się do pralni i  tam je prasują - prawdziwy facet nie ma nawet żelazka ;)

chciałbym żebyś była ostatnią laską której dam klapsa. ostatnią którą zaproszę na randkę. ostatnią o której będę myślał przed zaśnięciem i pierwszą, którą zobaczę po przebudzeniu.

jesteś tu? jesteś nią?


policzyłem minuty w których Cię nie ma,
więcej ich niż godzin do tej pory
więcej niż spojrzeń nic nie wartych
nie ma Cię - mimo, że jesteś

gdzie sens jest
zapach Twój kreuje marzenia
dotyk sprawia że zapominam
gdzie sens jest ...




spójrz na mnie. dotknij. czujesz, że czuję? krew zagotowała się w żyłach. źrenice reagują nerwowo. dłonie błądzą. dotknij mnie. widzisz jak płonę? poczuj to.

patrz na mnie.



pozwól mi dotknąć. zabroń. zatrzymaj moje dłonie. zatrzymaj usta. póki możesz jeszcze. póki resztki myśli urealniają przyszłość skazaną na porażkę. smakuję Cię ..., smakujesz mi. patrz na mnie. widzisz jak płonę?

jesteś tu?


22 komentarze:

  1. Jest tylko o tym jeszcze nie wie,skoro koszula nie wyprasowana.
    Potrafisz rozbroić słowami.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam chodzić w koszuli Ukochanego...to jest boskie!
    a poza tym uwielbiam wąchać jego rzeczy, nie tylko koszule!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest szalenie ...zabawny.
    No i faktycznie, pokaż gębę :)
    A teraz do dziewczyn, które często tu komentują i są samotne. Kobiety! Co z wami!? Ja tego kompletnie nie rozumiem jak mówicie, ze facetów nie ma. Nie jestem super pięknością, właściwie to nawet średnio komponuję się ze współczesnym, jakże pożądanym (choć mam podejrzenie, że tylko przez dziewczyny) modelem kobiety, głównie dlatego, że mam i dupę i cycki. Ale w moim świecie faceci są wszędzie, właściwie to są zawsze "pod domem" lub najdalej "tuż za rogiem" :). napiszcie, powiem wam jak to się robi :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja też się śmiałam... I też myślę że najlepiej zwrócić uwagę na zwykłego faceta, który będzie miał więcej wartości niż jakiś wydumany lowelas. :)

      Usuń
  4. Nie no muszę jeszcze coś dodać...
    I.BO i Misiowa zgadzam się że facetów można mieć na pęczki i za rogiem i na dogu:)to żaden problem bo jak się chce to się ma-pikuś.

    Gorzej jak takie słowa jak tutaj chciałoby się ryć w mózg być laną po dupsku i żeby on tą koszulę prasował i ściągał.Ja tak mam.Wolę takich popieprzeńców.Bez urazy Szowinisto,to komplement :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale droga Alice ...ja nie mówię o przeciętniakach:) Lubię mężczyzn o nienachalnej urodzie z dużym ego :)

      Usuń
  5. Jest - wiem, że gdzieś jest! Każdy chyba miał takowy etap...ja również...skończył się równie szybko jak się zaczął...a teraz? teraz nie może chyba być już lepiej niż jest, bo mam i ściągane koszule i klapsy w dupę :p a można zarówno być i popieprzeńcem jak i zwykłym facetem...trzeba tylko trafić na odpowiednią drugą osobę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast zadawać te pytanie i wklejać foty roznegliżowanych laseczek, pokaż prawdziwego siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Czytaja Cie glownie kobiety, wiec nie wiem jak innych ale mnie te zdjecia dziewczyn nie przekonuja :) Zdecydowanie bardziej wiarygodnie byloby pokazac prawdziwego siebie, bo poki co to tylko mozemy sie domyslac czy rzeczywiscie jestes tym za kogo sie podajesz :)

      Usuń
  7. Panie Sz.R., proszę usunąć tę durną weryfikacje obrazkową, bo ja mam z nią zawsze kłopot. Niedowidzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A po cholerę wam Jego gęba?:) przecież to blog a nie jakiś portal randkowy.O to właśnie chodzi,o słowa.Bynajmniej mi tak dobrze-czytam,zawieszam się,wyobrażam sobie...Po co mam go oglądać?:)
    W sumie jeśli się nie pokazuje jest bardziej otwarty,nie cedzi słów i nie cenzuruje.
    Podobnie z jego fotami-ma kaprys wstawiać gołe dupska to je daje i o to tez chodzi bo to jego blog i sam nadaje mu charakteru :)
    I faceci tak mają właśnie Ci popieprzeni- podzieleni na dwie części-totalnego zsexowacenia i totalnego romantyzmu.
    Miau :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie, to nie portal randkowy :P Tak jest ciekawiej, intensywnie działa wyobraźnia ;)

      Usuń
  9. halo halo - odpowiadam :)

    @wildberry - wierz mi on gdy bierze w ręce koszule w której chodziłaś - akurat gdy Cię nie ma przypomina sobie najpiękniejsze obrazy :)

    @I.Bo - gębę ... jakoś nie lubię tego słowa oraz nie bądź taka cwana oczywiście, że facetów tak jak kobiet na pęczki i co z tego - ilość czy jakość? czy może jakoś ...

    @Bellove - szczęściara :) oby tak dalej ;)

    @Aurora - przyjdzie taka chwila ;) jak zrobicie, żeby mnie zaprosili na Blog Forum Gdańsk ;) hehehe

    @alice .... tacy są tacy jesteśmy - wszyscy bez wyjątku. w każdym z nas prócz tej namiętnej i romantycznej części jest część mózgu odpowiedzialna za klapsy. u jednych ta pierwsza jest uwypuklona i innych druga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka ilość, przecież napisałam, że najfajniejszych:) Poza tym mam jednego w domu, reszta pod domem czeka :)....oraz nie wiesz, że przed „gębą” uciec się nie da???:D

      Usuń
    2. Na szczęście że tacy są i tacy jesteście bo inaczej bym oszalała..:)a tak to po części tylko nie teges...hihihih

      Usuń
  10. "chciałbym żebyś była ostatnią laską której dam klapsa. ostatnią którą zaproszę na randkę. ostatnią o której będę myślał przed zaśnięciem i pierwszą, którą zobaczę po przebudzeniu." - piękny fragment...

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogi
    mały, gruby mężczyzno, który korzysta z komputera mamy...
    mnie już kupiłeś !

    OdpowiedzUsuń
  12. @Jedyna singielka ..... :**** i jeszcze nie dodałaś mnie na fejsie?

    OdpowiedzUsuń