środa, 16 stycznia 2013

wróciłem ... gorszy niż w 2012 ... ogarnij mnie


Zniknąłem ... hah oj naiwności czemu kochasz mnie bardziej niż ktokolwiek i chyba jako jedyna zawsze będziesz przy mnie ....

Kocham Was. Kocham na maksa. Do kobiet mówię... do kobiet, które w moim życiu pełnią rolę ważną i ważniejszą ...


chcesz wiedzieć więcej - mam profil na fb ... kliknij Szowinista Romantyk Profil FB ;)

tak sobie myślę, po cholerę mi to wszystko... serio..., ale od początku.

Poznałem ją. Napisałem Wam o niej w poprzednim poście. Chwilę później wywróciłem swoje życie do góry nogami dla niej... Nie wiem dlaczego jej uwierzyłem. Nie mam pojęcia jak to jest, ale niektóre kobiety mają ten zapach ... nie wiem czy nadążasz, pachną w taki sposób, że nie mogę patrzeć na nie inaczej niż tylko z tym kurewsko potężnym pożądaniem ... chciałem nawet dowiedzieć się czy może to jest jeden powtarzający się zapach perfum, ale nie ... to perfumy połączone z zapachem kobiety damn po prostu nie do ogarnięcia ...

Swoje życie zmieniłem znowu. Nowa nieruchomość większa by było nam lepiej. Nowe auto na które akurat nie było mnie stać, ale prędzej bym się zesrał niż poddał....

Oczywiście mądre głowy powiedzą "za szybko" "na siłę" "do dupy" .....gówno prawda .... jak czujesz że druga osoba tak bardzo tego chce, a ciągnie Cię do niej nieprzeciętnie to nie myślisz. Działasz.

Ja działałem.... nie opiszę Wam co się zadziało, ale kurde to chyba chodzi o pecha którego mam.
Kiedyś tam byłem chujem i naprawdę źle traktowałem kobiety ... myślę, że kosmos nakurwia we mnie złem ... by jak to bywa w przyrodzie wszystko się wyrównało.

Dziś zasypiam sam. W wielkim bezsensownie lokum. Z garderobą większą niż moje pierwsze kupione mieszkanie. Jest pusto.

Wiesz ile mi potrzeba metrów do życia? Sprawdziłem to. 30 metrów. Jeden pokój kawałek kuchni łazienka. Nie mam posrane w głowie... teraz mam większą garderobę, w której gdy nie mam jej rzeczy jest po prostu pusto.

mój kolega powiedział mi, że problemem we mnie jest to że za dużo daję od razu. normalna dziewczyna patrząc na mnie pomyśli, że na mnie nie zasługuje. myślę, że to bzdura ..., ale cholera wie... przecież mylę się równie często co piję ...

mówię całkiem poważnie ... chcę w tym roku poznać swoją przyszłą żonę. kobietę z którą będę cieszył się każdą piedołą. którą będę kochał nad życie. z którą będę miał dzieci ....

możesz mi w tym pomóc? nowo poznana dziewczyna wysyła takie zdjęcie facetowi?


wątpię ...

chcę normalnej kobiety dla której takie zdjęcie będzie przejawem kurestwa. normalnej która chce by tylko jeden facet oglądał jej nagie ciało... by tylko jeden facet wchodził do jej łóżka i całował jej kark...

kobietę dla której moje pieszczoty zawsze będą wyjątkowe.... której dam więcej niż kiedykolwiek komukolwiek ...

znasz taką ... która udźwignie faceta z takim bagażem doświadczeń? młodego. przystojnego. życiowo zorientowanego na sukces i popierdolonego emocjonalnie przez debilne decyzje które podejmował?

znasz taką ... która pokocha i sprawi że oddam się jej

powiedz.

15 komentarzy:

  1. I jak długo będziesz ją tak kochał? Taką w kapciach, bez makijażu i gotującą obiad w niedzielne popołudnie? Czy to może ma być wersja cyborg - zawsze w sexy bieliźnie, zawsze w pończochach i szpilkach - bo tak lubisz i tak Ci się podoba? Po jakim czasie zacznie Ci się nudzić, zacznie Cię nosić... Nie wiem, nie znam Cię... więc tylko z ciekawości pytam...

    OdpowiedzUsuń
  2. dupa!!! właśnie widzisz ja umiem się cieszyć małymi rzeczami nie musi być wiecznie w kapciach ani wiecznie w szpilkach ... niech będzie sobą taką jaka jest - o to chodzi by była prawdziwa nie wykreowana ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto kocha, ten cierpi, taki nasz przesrany los. I tak wolę to niż nie czuć nic.
    A jeśli to ma być Twoje ogłoszenie matrymonialne, to popracuj jeszcze nad nim, bo pasuje do wszystkich 30+ latków których poznałam.
    ...faceta z takim bagażem doświadczeń? młodego. przystojnego. życiowo zorientowanego na sukces i popierdolonego emocjonalnie przez debilne decyzje które podejmował?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednego już znam... Wysyłam mu normalne zdjęcia, a on domaga się raczej takich jak powyżej... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha, święta prawda :)

      Usuń
    2. Wczoraj chyba dojrzałam do zakończenia tej znajomości. Pewnie też wkrótce zamieszczę na blogu podobny "anons". :) Ale coś mi się wydaje że zostanę starą panną, sypiającą po kres swych dni z... misiem. :)

      Usuń
  5. Na pewno znajdziesz Tą Jedyną - czego Ci życzę :) tylko nie zakładaj, że będzie to w tym a tym miesiącu itp - bo prawdziwa miłość naprawdę przychodzi wtedy kiedy najmniej się jej spodziewamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. miłość, kobieta, mężczyzna, związek, sex, małżeństwo, dzieci, cheese :) i zdjęcie!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4747803/pregnant-shakira-poses-with-gerard-pique.html

      Usuń
  7. Sam sobie wymierzasz karę, nie jakiś kosmos ;p buziam na swój czekoladowy sposób :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry, niestety jestem już zajęta ;P
    A mam dużą tolerancję na popierdolenie.

    Widzę że poznałeś już moc feromonów? To dobrze, bo ja przez zapach nie mogę odkleić się od jednego faceta, który się wścieka, że go tak dużo tulę, ale dzięki temu pachnę nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2013 napiera na "domowe sanatorium" w postaci rodzinki, dzieciątka-uczucia zwanego ładnie "miłością"
    Damn!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam taką kobietę... Jest w podobnym stopniu popier** emocjonalnie jak Ty... więc nie wiem czy to dobrze..gdybyś tylko umiał zdobyć Jej zaufanie...
    Nie sądziłam, że są jeszcze faceci, którzy cenią wierność, ciepło, przyjaźń, to wszystko na czym powinien opierać się zdrowy i udany związek między dwojgiem ludzi..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten jeden jedyny,który dostał więcej niż ktokolwiek zrobił ze mnie emocjonalną kalekę.
    Będę tu zaglądać i kibicować.

    OdpowiedzUsuń