wtorek, 6 września 2011

tak ładnie się rumienisz ... gdy mówię do Ciebie cicho ...

odezwała się ... ale nie tak jak myślałem, nie tak jak chciałem nie tak jak to sobie wyobraziłem w mojej wspaniałej wizji ...

chciałem serio chciałem jej tak bardzo, że aż myśleć nie mogłem o niczym innym... te kolacje i spotkania, te rozmowy wszystko było zbyt idealne ... dlaczego? dlatego, że ona za każdym razem znika ... dając mi do zrozumienia, że to jednorazowe wydarzenie ... taki event z naszym udziałem. Jest pięknie, a później znikamy... podróżujemy w czasie ... żyjemy od spotkania do spotkania, a spotkań tych zaplanować nie można ....

mam dla Was kolejną kobietę w mojej kategorii określaną jako piękna

Nie mogę już ... chciałbym zapomnieć ... i nagle stało się to prostsze ...

wspominałem Wam o kobiecie z pracy ... o urodzie tak klasycznej i zachowaniu tak nienagannym, że można by traktować ją jak wzór .... 

zawsze ubrana z klasą, zawsze ładnie mówiąca ... 

ostatnio rozmawiamy bardzo dużo w pracy ... naprawdę dużo ... tak ładnie rumieni się gdy przychodzę do niej by powiedzieć jej że wygląda cudownie .... wreszcie w weekend mamy się spotkać i powiem Wam, że nie mogę się doczekać .... zastanawiam się czy może ona wyciągnie mnie z zaklętego kręgu robienia sobie kuku .... 

może ona mi pomoże zadba o mnie spojrzy przytuli i pozwoli uspokoić się ... 

kobiety mojego życia zawsze miały jakiś znaczący defekt ... im większy tym bardziej się nimi cieszyłem ... ta ostatnia z którą przeżywam za każdym razem nowe rozczarowanie to już szczyt wszystkiego ... 

nawet w zamian za nieporównywalne z niczym innym kilka godzin spędzonych razem nie mam zamiaru poświęcać mojego serca .... 
ono nie jest niezniszczalne ... 

potrzebuję ratunku i generalnie pora bym zaśpiewał odpowiedniej kobiecie:


6 komentarzy:

  1. "p.s. kocham cię" kobieta z Twojej kategorii ...? zmierzyła się z niebanalnym scenariuszem ...

    p.s. ŚPIEWAJ GŁOŚNO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachel jest piękna.. bez dwóch zdań. pięknie zagrała i w P.S. kocham Cie i w Notatniku. Teraz chce ją zobaczyć koniecznie w O północy w Paryżu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Klin klinem - sprawdzona metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz identyczną skłonność do wielokropków co ja :p
    Pozdrowienia jeszcze ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pisałem. byłem zajęty próbą zrozumienia kobiet.
    słabo idzie .... ale następny wpis wyjaśnia wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=yFwHXHG4tig

    "8"

    OdpowiedzUsuń