poniedziałek, 25 lipca 2011

śmiech pot i łzy

do dupy to wszystko ...

serio. ona nie odezwała się nawet słowem. ja nie odezwałem się do niej. cisza.

ja przestałem nawet myśleć o niej ...



nie chce jutro do biura... nie mam siły pracować choć wiem jak wiele mam obowiązków ...

myślałem, że znam kobiety ..

chcialłem się z Wami podzielić moimi problemami ... ale przecież nie wiem nawet jak je opisać
po prostu do dupy do wszystko

ćwiczę, śmieję się i płaczę gdzieś wewnątrz ... czy kocham? Nie!

staję się zimnym skurwielem, bo w ten sposób unikam sytuacji, w której mógłbym zostać zraniony

6 komentarzy:

  1. Teraz już wiesz z jakiego powodu ja stałam się zimną suką ;p
    Pozdrawiam i łączę się w bólu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bravo Marteniczka...czy Ty oszalałaś...jak Ty do siebie mówisz! Macie kryzys!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie, ja przeżywam dokładnie to samo i.... nie mam zamiaru ani być wredną suką, tym bardziej durnym skurwielem... (no z tym to by było więcej zachodu, zmiana płci i te sprawy....). Faceci są dla mnie nie zrozumiali.... Ale, kurde, wierzę, że coś da się zmienić. Siebie? Swoje nastawienie? Mimo wszystko warto mieć marzenie o miłości. Kurde, nikt mi tego nie zabroni! Pozdrawiam Wszystkich porzuconych i zranionych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aurorka uff, "love you my dear" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętasz? To Twoje SŁOWA: "spokojnie - życie stawia nam różne zadania do ogarnięcia, różnych ludzi przed nami stawia ... innych zabiera, nie można tracić czasu na smutek - bo przecież .... czasu jedynie nam brakuje" ale MAPĘ ŻYCIA - Ty przemierzasz i pomyśl jaki BAGAŻ chcesz mieć? Będzie dobrze, będę Ci to powatarzała jak MANTRĘ...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.mus.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2706&Itemid=281

    +

    http://www.kulturalnie.waw.pl/artykuly/506/recenzja-debiutanci-mike'a-millsa.html

    =

    http://www.youtube.com/watch?v=rK46rNePZEI

    OdpowiedzUsuń