czwartek, 28 lipca 2011

bez tytułu bo nie mam weny

nie piszę ostatnio, sam nie wiem czemu może siły nie mam ..

pracuję dużo i jakoś mi entuzjazmu brak - byłem nakręcony wcześniej teraz raczej nijaki taki się stałem


może ja się nie nadaję ...

ciągle słucham, że jestem przystojny, że ogarnięty jestem, że tyle zalet mam ... a na koniec w wieczór jak dziś choć mógłbym go spędzić z jedną z niuń zostaję sam ... 

niby z wyboru, a niby dlatego że nie mają dla mnie wartości te znajomości ...

wolałbym spieszyć się dla kogoś do domu z pracy 
przytulić się może ... 

a może trzeba się bawić, z różnymi kobietami się bawić i nie tracić czasu na złudne poszukiwanie źródła endorfin w jednej jedynej waginie ... 

może nie może tak 

nie wiem dziś nic 

12 komentarzy:

  1. Masz typowe objawy zakochania bez wzajemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak... tylko sobie nie wmawiaj, że ilość wagin ważniejsza od ... jedyności?

    OdpowiedzUsuń
  3. "waga waginy - seksualne serce - kwiat róży itd." :) tej jednej jedynej = jestem ZA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że zabrzmi to jak banał, ale na dobre 3ba czekać... obyśmy się kiedyś doczekali... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko ... dziś byłem ze znajomymi na kolacji w centrum, a później poszliśmy usiąść napić się czegoś. Ja oczywiście kulturalnie bo przecież alkohol nie wpływa dobrze na rzeźbę o którą teraz bardzo dbam ... no i znowu liczyliśmy z kumplem ile dostanę miłych uśmiechów, a dostałem ich mało za to usłyszałem od dziewczyny, że jeśli mam ochotę to mogę się do niej i jej koleżanki przysiąść - miłe - nie skorzystałem, ale mimo wszystko ;)


    czy to miłość bez wzajemności? W.A. powiedział kiedyś że człowiek może kochać dwie osoby jednocześnie .... jacy my jesteśmy pokręceni co?

    i witaj nowa - Deva ;) - wątpię by Ci groziło długie czekanie .... tak po zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. woodyalleniczna istotka...tak tak - można, lecz nie generalizuj zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ;) och, czyli należysz to tej niewielkiej ilości Mężczyzn, który okazują uczucia? Wow :) w takim razie warto zaczekać na tę właściwą, bo szkoda by Cię było dla jakiejś jędzy :)

    P.S. Szowinisto Romantyku :) ja nigdy nie imprezowałam... nudziara ze mnie... szkoda mi nocy i niedzielnego poranka na kaca czy inne wysypianie :) plany weekendowe były? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za powitanie ;) tak btw tego czekania... no cóż... mogę przebierać, nie powiem... ;) ale to nie o to mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała Mi ;) - należę do tej małej grupy ... jeszcze przez jakiś czas zanim przez Was (Kobiety) dostanę cholery :P ... czekać warto, tylko czy warto czekać długo ;) ?

    nie imprezowałaś? nudziara? pięknie... to ja taką nudziarę to bym chciał, co ewentualnie niewyspana by była jedynie z mojego powodu ... bo np się kręciłem i chrapałem :P

    Deva ... możesz przebierać? to słabo masz... zazwyczaj przebierać nie ma w czym, bo jeśli coś jest zbyt proste do osiągnięcia to i wartość tego jest niewielka ... oraz ... z drugiej strony normalny facet widząc kobietę która sobie może przebierać nie będzie nią zainteresowany w kontekście poważnej znajomości ... raczej jedynie w kontekście krótkiej i w pupę

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Szowinisto Romantyku - zjadliwy jesteś... ;) i pokrętnie zrozumiałeś co napisałam - to , że mam w czym "przebierać", nie oznacza, że interesuje mnie szybka i prawdopodobnie ciężko strawna kolacja...
    Dwa - ktoś, kto ma powodzenie nie koniecznie jest prosty do osiągnięcia, jak to nazwałeś, nie oznacza także to, że osoba taka jest nieprzystępna i lodowata... nie generalizujmy i nie wciskajmy ludzi w przyjęte społecznie "widełki" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Deva i Ty mnie źle zrozumiałaś ...
    ja mówię, że facet, który myśli o poważnej, stałej znajomości nie zainteresuje się dziewczyną która może przebierać dlatego, że będzie pamiętał o tym, że wiążąc się z nią podejmuje ryzyko, że jest tylko jednym z tych, w których owa niewiasta przebiera :P

    brzmi jakby było skomplikowane ... ale nie jest ;)

    i nie bądź taka pewna siebie - chcesz to złamię Ci serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.kobieta.pl/gwiazdy/emocje/zobacz/artykul/marcin-prokop-od-a-do-z/

    OdpowiedzUsuń