piątek, 1 lipca 2011

halo halo - kobiety i sztylety

ona by chciała, żebym odgadł jej myśli.
chciałaby bym je odgadł, ale nigdy jej o tym nie powiedział
ona by chciała, żebym zawsze wiedział co powiedzieć i
bym zawsze był w tempo ...


on chciałby mieć pewność, że może ufać i wierzyć,
że zadzwonić o 4 nad ranem może bo jej głos potrzebuje usłyszeć
bo sam siedział i właśnie pomyślał o niej ....
albo po prostu mu się przyśniła ...

a kto Was ogranie kobiety ... nie ma szans nawet ... dziś do mnie dzwoniła znowu ta o której pisać lubię i piszę i co i powiedziała, że życie jest piękne i chce leżeć ze mną na trawie i książki czytać i co ja mam powiedzieć jej nic nie mówię tylko cieszę się i puszczam w aucie kolejny kawałek którego na trzeźwo łuchać nikt nie powinien ... kto Was zrozumie ....

miliard kobiet poznałem w godzinę, a myśli żadnej nie odgadłem choć myślałem że wiem wszystko

pieprzonym romantykiem jestem .... a tak dziś było w warszawie .....


dziś bym kochał się z nią tak długo, aż bym się odwodnił ... ale idę spać ....


dobranoc Wam

8 komentarzy:

  1. Jeśli kobieta zrozumie,że mężczyźni domyśli nie są- wszystko od razu staję się o wiele prostsze :) wiem z własnego doświadczenia .
    Myślisz,że ta "TA" ? Jeśli tak, walcz ! Na pewno wiesz co robić ! Mądra kobieta to doceni ! Wierz mi ! :)
    Pozdrawiam i ... powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobiety są jak to zdjęcie.
    nie wiadomo co to, ale jakie ładne:) Urok tkwi w tajemnicy i uwierz , musimy być z lekka niedopowiedziane inaczej nie byłybyśmy kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampiony w Stolicy, miałam się wybrać, ale rozłożyła mnie choroba -.-
    Kobiety ciężko zrozumieć, ale czasem warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lampiony w stolicy były mega fajnym wydarzeniem .... nie spodziewałem się że tak bardzo dobrze to wyjdzie ... dziewczyny było tak mega romantycznie że można się było zakochać w samym obrazie ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampiony- żadna nowość :) W P-niu już to było :D:D:D ale owszem ... widok cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym tam być i uwiecznić to swoim aparatem... Ale do stolicy troszkę daleko mam. :)
    Marteniczko, zgadzam się- już dawno się z tym pogodziłam, chociaż czasem trochę się podroczę z Moim w "zgadnij, o co mi chodzi"- nieraz udaje Mu się strzelić :D a tak poważnie, trzeba jasno o wszystkim mówić, bo inaczej związki byłyby pełne niedopowiedzień, a to by tylko konflikty rodziło... w skrajnych przypadkach bezsensowne rozstania

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wolno nic mówić - trzeba uczucia kierować do wewnątrz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. "M_h__u_r_ - jest jak głęboki orgazm z całą egzystencją."

    OdpowiedzUsuń